بازم از اومدن چیزی نگفتی!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

 

سمی نوشت:

 

 

چرا وقتی میای به من نمیگی

 

داری دائم منو عذاب میدی

 

میخوای دلسرد بشم ازت جدا شم

 

میخوای وقتی خوشی،پیشت نباشم

 

میای و میگذری از من چه ساده

 

فقط من میشنوم،اما چه فایده؟!

 

تنم میلرزه از ترس ندیدن

 

چی میشد باز اون چشماتو دیدن

 

به از دور بودنت من راضی بودم

 

به از دور دیدنت من راضی بودم

 

فقط می دیدمت حتی یه لحظه

 

تو باشی من نباشم؟!خیلی سخته

 

غم عالم توی چشمام نشسته

 

که عشقم روی من چشماشو بسته

 

چشام خیس و تره بازم تو رفتی

 

بازم از اومدن چیزی نگفتی!!!

 



نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت0:55---5 مهر 1391
سلام خواهری. ... :|
داشتم آهنگین می خوندم این ترانه رو..چقدر حال داد بهمون..دمت جیز
البته غمین هم بود..خیلی
نمیتونم خودمو جای نویسنده اش بذارم!!!:|


mard
ساعت13:38---4 مهر 1391
چرا همیشه دخترا عاشق میشند اما هر دختری گیر ما میوفته مارو به رنگ کارت شارژ میبینه و آخر هم خیانت

مـریــم
ساعت22:53---2 مهر 1391

هیچ قــــطاری از این اتــــاق نمی گذرد
من اینجــــا نشسته ام
و با همین سیـــگار قــــطار می آفرینم
نمی شنـــوی ...!؟
سرم دارد سوتــــــ می کشـد !


عالی ولی پر از غم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,ساعت 14:57 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com